УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА АТП

Автор(и)

  • N. BOCHAROVA Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.29.0.53

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність, концепція КСВ, корпоративний егоїзм, корпоративний альтруїзм, стейкхолдери, соціальні програми, екологічний менеджмент, волонтерство, механізм впровадження корпоративної соціальної відповідальності

Анотація

Встановлено значення й розглянуто зміст поняття корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) підприємства. Проаналізовано підходи закордонних та вітчизняних вчених до визначення поняття КСВ. Сформульовано необхідні складові поняття «корпоративна соціальна відповідальність», що враховують вимоги сучасного економічного стану вітчизняних підприємств автомобільного транспорту. Розглянуто проблеми впровадження концепції соціальної відповідальності в Україні. Запропоновані основні складові механізму впровадження КСВ на підприємствах: функції, принципи, реалізація. Сформульовані етапи розроблення та налагодження механізму впровадження КСВ АТП. Зазначено необхідність відокремлення структури механізму впровадження КСВ на рівні реалізації для зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Запропоновано структуру механізму впровадження корпоративної соціальної відповідальності автотранспортного підприємства, що враховує пошук шляхів адаптації концепції соціально відповідального бізнесу до українських умов господарювання.

Біографія автора

N. BOCHAROVA, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

канд. екон. наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-19

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНОЕКОНОМІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСУ