ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ГОСПОДАРСЬКИЙ ПОРТФЕЛЬ» У СТРАТЕГІЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

Автор(и)

  • V. SHYNKARENKO Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • M. BRUSENTSOVA Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.30.0.100

Ключові слова:

портфель, стратегічна одиниця бізнесу, стратегічна зона господарювання

Анотація

Виникнення завдання визначення поняття «господарський портфель» повязане з необхідністю розробки загальної стратегії розвитку диверсифікованого підприємства. Остання, відповідно до результату І. Ансоффа, являє собою сукупність стратегій підрозділів підприємств. В наш час немає узагальненого поняття, що характеризує цю сукупність і має неоднозначне трактування, – «портфель», «бізнес-портфель», «господарський портфель» тощо. У статті обґрунтовано поняття «господарський портфель», його склад і призначення.

Під господарським портфелем АТП пропонується розуміти сукупність стратегічних одиниць бізнесу, що належать одній організації, які орієнтуються на обслуговування однієї або декількох стратегічних зон господарювання з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку.

Біографії авторів

V. SHYNKARENKO, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

докт. екон. наук

M. BRUSENTSOVA, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТУ