ПОКАЗНИКИ РІВНЯ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • N. BOCHAROVA Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • A. SHCHEPILINA Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.30.0.85

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність, показники оцінки КСВ, стейкхолдери, експерти, шкала визначення рівня КСВ, стадії життєвого циклу організації

Анотація

Досліджено існуючі підходи до визначення рівня розвитку корпоративної соціальної відповідальності конкретних бізнес-компаній. Із урахуванням встановлених переваг та недоліків розроблено пропозиції щодо вдосконалення методик кількісних та якісних показників оцінки КСВ. Запропоновано згрупувати показники за такими складовими КСВ: економічною, соціальною, екологічною, філантропічною, етичною й технологічною. Для кожної складової КСВ встановлено відповідні аспекти. За аспектами наведено кількісні й якісні показники. Для кількісних показників наведено розрахункові формули. Для оцінки якісного розвитку КСВ відібрано основні групи стейкхолдерів: споживачі, засновники, працівники, постачальники, громадськість, державні та місцеві органи влади. Стосовно кожної групи визначено оцінні якісні показники як універсального характеру, так і з урахуванням особливостей роботи кожного підприємства, тобто його розміру, галузевої приналежності, сфери діяльності, особливостей господарської діяльності. Для визначення рівня розвитку КСВ на підприємстві запропоновано застосовувати п’ятирівневу шкалу. Для оцінки кількісних показників розраховані відповідні конкретні діапазони для бальної оцінки. Якісна оцінка стейкхолдерів виконується за запропонованими критеріями, що встановлені для відповідної бальної оцінки від «0» до «5» балів. За розробленою шкалою запропоновано оцінити рівень розвитку КСВ підприємства і встановити взаємозв’язок стадій життєвого циклу організації з рівнями розвитку корпоративної соціальної відповідальності.

Біографії авторів

N. BOCHAROVA, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

канд. екон. наук

A. SHCHEPILINA, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

студент

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-07

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТУ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають