ОЦІНКА РІВНЯ ГАРМОНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

  • O. KRYVORUCHKO Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • A. SHERSTIUK Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.30.0.57

Ключові слова:

гармонізація, якість, бізнес-процеси, критичні фактори успіху, цілі, перспективи, система управління

Анотація

Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня гармонізації системи управління на основі якості. Розглядаються елементи системи управління бізнес-процесами підприємства (управління перевезеннями вантажів (пасажирів), технічне обслуговування і ремонт рухомого складу, управління персоналом, маркетингом, фінансовими ресурсами, управління закупками і постачанням ресурсів, матеріально-технічними ресурсами, інформаційними ресурсами, охороною праці й технікою безпеки) та системи управління якістю (управління взаємовідносинами зі споживачами, управління якістю процесів обслуговування споживачів, управління якістю допоміжних процесів, управління якістю процесів, що обслуговують виробництво, процеси загального менеджменту якості). Обґрунтовано, що для оцінки рівня гармонізації доцільно використовувати матричний метод; критерії, що застосовують при реінжинірингу бізнес-процесів (цілі, критичні фактори успіху, перспективи, бізнес-процеси). Коефіцієнти гармонізації визначаються за кожним критерієм, узагальнення яких дає підстави дійти висновку відносно одержаного рівня гармонізації.

Біографії авторів

O. KRYVORUCHKO, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

докт. екон. наук

A. SHERSTIUK, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

студент

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНОЕКОНОМІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСУ