ІНТЕГРОВАНІ ПРОЦЕСИ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • O. KRYVORUCHKO Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.29.0.86

Ключові слова:

логістика, процеси, транспортно-логістичне обслуговування, потік

Анотація

Уточнено поняття «транспортно-логістичне обслуговування споживачів» як цілеспрямованої діяльності щодо задоволення потреб споживачів, пов’язаних з переміщенням вантажів і (або) пасажирів у просторі і в часі із застосуванням транспортних засобів, наданням необхідного комплексу послуг відповідної якості в необхідній кількості в указане місце і в точно призначений час за прийнятною ціною. Запропоноване визначення відрізняється універсальністю і не пов’язане з особливостями виконання включених до складу обслуговування дій. Сформована система інтегрованих процесів транспортно-логістичного обслуговування споживачів, яка представлена у вигляді матриці процесів, що характеризують матеріальні, інформаційні та фінансові логістичні потоки, а також етапи обслуговування, обґрунтованих з позицій споживачів (пропозиції, безпосередньо обслуговування і його завершення).

Біографія автора

O. KRYVORUCHKO, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

докт. екон. наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-19

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТУ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>