АНАЛІЗ ЦІННОСТІ ПОСЛУГ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • S. LEGKIY Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ «ДонНТУ», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2016.28.0.97

Ключові слова:

метод, аналіз, послуга, цінність, пасажир

Анотація

У даній статті обговорюється питання аналізу цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту. Метою статті є обґрунтування методики проведення аналізу цінності даних послуг. На основі аналізу існуючих методик проведення аналізу цінності товарів і послуг, розробленого методу визначення параметрів і величини цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту, з використанням методу системного аналізу, розроблена методика проведення аналізу цінності даних послуг. Запропонована методика дозволяє автотранспортним підприємствам виконувати аналіз параметрів цінності пропонованої послуги для оцінки загального рівня цінності послуги, розробки плану її формування й підвищення. Ми пропонуємо проводити аналіз цінності послуг на основі визначення коефіцієнтів задоволеності споживачів параметрами цінності послуги за результатами їхнього експертного опитування та анкетування. Розроблена методика проведення аналізу цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту може бути використана для аналізу цінності інших послуг з обліком їх особливостей.

Біографія автора

S. LEGKIY, Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ «ДонНТУ»

канд. екон. наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-16

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТУ