ПОНЯТТЯ «ЯКІСТЬ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ»

Автор(и)

  • O. KRYVORUCHKO Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2017.30.0.65

Ключові слова:

якість, транспортно-логістичне обслуговування, якість транспортно-логістичного обслуговування споживачів, якість результату

Анотація

Уточнено поняття «якість транспортно-логістичного обслуговування споживачів» на основі фундаментальних уявлень про якість як сукупність суттєвих ознак, особливостей і властивостей, які відрізняють один предмет або явище від інших і надають йому визначенності, а також застосуванні сучасного підходу до її розуміння як результату взаємодії зацікавлених осіб, в ході якої формується необхідний набір властивостей, здатних задовольнити наявні й виникаючі потреби. Якість транспортно-логістичного обслуговування (ТЛО) споживачів є  сукупністю властивостей і характеристик, що виникають в результаті взаємодії споживача з постачальниками (іншими зацікавленими сторонами), АТП (іншими транспортно-логіс­тич­ними фірмами), пов’язаних з переміщенням вантажів і (або) пасажирів у просторі та в часі із застосуванням транспортних засобів, наданням необхідного комплексу послуг, ступінь (рівень) яких дозволяє задовольняти різні постійно змінювані соціально-еко­но­мічні потреби. Якість ТЛО є результатом відповідних процесів логістичного обслуговування (пропозиції, безпосередньо ТЛО і його завершення як контролювання ін­фор­маційних, матеріальних, фінансових та інших логістичних потоків). Сукупність властивостей і характеристик ТЛО (час доставки, швидкість доставки, ритмічність обслуговування, збереження вантажів, гнучкість маршрутів тощо) формується шляхом успадкування якості ресурсів (матеріальних, технічних засобів, інформації тощо), якості організаційно-управлінської системи, якості процесів ТЛО.

Біографія автора

O. KRYVORUCHKO, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

докт. екон. наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТРАНСПОРТУ